sarajevo.reismee.nl

Laatste rit naar huis....

Lieve medereizigers,

We zijn vandaag veilig aangekomen thuis en herenigd met onze kinderen. We hebben een relaxte slotrit gehad van 6 uur rijden en 2 pauzes er tussen. Het ontbijt zat bij de overnachting in en was op zijn Duits best. De lunch konden we gebruiken van wat over was. Nu kunnen we thuis de verhalen vertellen en zelf onze reis gaan verwerken, naast de dagelijkse bezigheden. Mochten we nog de resultaten doorgestuurd krijgen over de speciale predikingsactie, dan zal ik deze in een laatste blog beschrijven. Rest mij jullie heel hartelijk te danken voor jullie trouwe lezen van onze reisverhalen. We hebben het heel erg leuk en aanmoedigend gevonden om jullie medeleven en reacties te lezen op onze verhalen en foto's. Heel erg bedankt hiervoor. We hopen dat jullie net zo veel plezier hebben gehad, als wij.

Lieve medereizigers, veel  succes met jullie eigen reis. Zorg dat jullie deze reis zo maken, dat het een reisblog waard is.

Lieve groetjes, Patrick en Inge Kromhout.

Jelly

Ik heb veel plezier gehad met het lezen van de mooie verhalen. Jullie hebben goed werk verricht.....maar ik ben blij dat jullie weer thuis zijn.

Janny en Red

We sluiten ons aan bij Jelly.We hebben genoten van jullie verhalen en alles wat jullie hebben meegemaakt.Onvergetelijk!!Maar wat heerlijk om weer thuis te komen met de kinderen.Weer heerlijk in een badkamer met een goed slot???en weer heerlijk slapen in jullie eigen bed.Liefs van ons.

Ton&jannie

Welkom thuis
Jehovah is blij met jullie