sarajevo.reismee.nl

15e dag - het begin van de terugreis

Lieve medereizigers,

Vanmorgen vroeg gaat om 6 uur de wekker en staan we op, maken ons klaar en stoppen de laatste dingen in de auto. Klaar om te gaan ontbijten. De hostess heeft heel erg haar best gedaan om wat lekkere dingen neer te zetten. Toch kan het mij niet zo bekoren. Na een paar pogingen om wat vloeibaars naar binnen te werken, ben ik maar gestopt. De hostess zou ook lunchpakket maken. Die waren een stuk beter! 2 boterhammen met een soort rookworst ertussen. Een bruin minibrood met kaas, netjes in folie. Nog 2 losse witte boterhammen, bisquitjes, tomaat, halve komkommer en een ei. Pakje sap, kaasje, kartonnetje, mes, vork en servet en een yoghurt. Dit is een lunch per persoon, maar morgen eten we er ook nog van. We hebben een rit van ruim 900 km voor de boeg. We maken een kleine omweg van een uur. Hierdoor hoeven we niet de tolweg in Kroatië te gebruiken, en zien we de Adriatische zee ook nog, omdat we de kust route nemen. We rijden vandaag in Kroatië, Slovenië, Oostenrijk en Duitsland. Om 20.20 uur stonden we voor ons huisje en daarna hebben we nog in het dorpscafé wat gegeten. Morgen wilde onze nieuwe hostess niet vóór 8 uur het ontbijt serveren, dus we gaan een uurtje later weg. We ruiken onze stal al en beginnen ook onze kinderen al weer te missen. Morgen eten we als grote familie met elkaar in ons stam restaurant in IJsselstein. Daar ziet iedereen al naar uit. Nu eerst lekker slapen.....

Ton&jannie

Eind goed al goed

Nicolette

Lieve Patrick en Inge, Dankjulliewel dat we mee mochten reizen. Jullie belevenissen hebben heel veel indruk gemaakt. Wat een avontuur! En wat een geweldig bewijs van Jehovah's liefdevolle en geweldige organisatie. Hele goede terugreis vandaag. Veel liefs van Nicolette.

Tia

Lieve mensen, dank je voor het delen van jullie ervaringen, met een hele club br. en zr. Ik ben blij jullie weer in de gemeente te mogen begroeten, volgende week, en misschien toch nog meer te horen. Groetjes voor jullie (schoon)ouders! Tot ziens en liefs Tia????????

Red en Janny Alexander

Wat zullen jullie moe zijn zeg.Wat een reis!!!Fijn dat jullie weer bijna thuis zijn.Hoop dat jullie nog wel even kunnen acclimatiseren voordat het ,,gewone leven "weer begint.Eet smakelijk in jullie stamrestaurant.En dat jullie vanavond weer lekker in je eigen bed kunnen slapen.Liefs van ons.???