sarajevo.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Patrick en Inge

Lex en Carin

Alvast een goede reis!

Sonaida

O leuk Patrik en Inge zal ik jullie zien op jullie reis Ooo!!! Wat leuuuk ik zou het graag willen zien Dankjewel dat jullie hebben op mij na gedacht voor deze te maken met jullie

Jopie en Wim

Wat vinden we dit leuk voor jullie om deze ervaring mee te maken.We hopen met jullie mee te genieten.LIEFS van ons

Willy la lau

Heel erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. Goeie reis. ❤

Ruth

Wij zijn natuurlijk ook heel erg benieuwd! Nu nog een reactie vanuit huize Mahler, straks vanuit huize Kromhout ;-)

Marilène Jeths

Geniet heerlijk van dit avontuur.. vooral de omgang met de broeders en zusters laat zien dat we een wereldwijde broederschap zijn.. wat geweldig dat te voelen. Jullie zijn toppers

Pa en Ma

Geweldige berichten uit Bosnië. We zullen het gaan meemaken. Het zal zeer aanmoedigend werken.
Wat zegent Jehovah deze actie door in drie weken tijd al zoveel mensen in het gebied te kunnen helpen met een Bijbelstudie.

Peter en Mariëlle

We zijn trots op jullie.
Het is zo mooi om te zien hoe brs en zrs wereldwijd hun best doen om Jehovah's wil voor de mensen bekent te maken. En de enorme resultaten op dit moment laten ook weer zien dat dit Jehovah's zegen heeft.
Heel veel vreugde toegewenst.

Bep Reijersen van Buuren

Hallo lieve mensen. Wat ontzettend leuk om jullie te gaan volgen.
Goede reis en Jehovah's zegen.
Liefs, Bep

Pa en Ma

Wat een verslag. Zoals dit beschreven is is het een waar verslag en erg ingrijpend. Wij hebben het ook gezien en dat laat wel een erg grote indruk achter. Doordat we dit nu gezien hebben beseffen we steeds meer hoe deze mensen geleden hebben en dat ze reageren zoals ze reageren door toch niet teveel vertrouwen te hebben in mensen en ze lijken wel heel boos en laten heel weinig emotie te zien in hun gezichten. Daarom is het goed dat de getrouwe en beleidvolle slaaf deze actie hebben gepland om te laten horen dat er een tijd gaat komen van vrede en geluk.