sarajevo.reismee.nl

Eerste dag reizen op weg met bestemming Sarajevo

Beste medereiziger!

Om 3 uur in de nacht begon onze reis naar onze tussenstop in Starše, Slovenië. Dit ligt onder de rook van Maribor. Het is een reis van 1200 km en om 10 voor 6 in de avond kwamen we aan. Het is prachtig weer, droog en zonnig. Afgelopen nacht was het 1 tot 3 graden. De autorit ging goed op een paar files door wegwerkzaamheden na. Morgen nog een kort dagje van ongeveer 600 km en dan gaan we onze toewijzing bestuderen. Voor nu even lekker genieten en uitrusten van de reis...

Henryk

Nog even reizen. Zal bidden voor jullie.

Jelly

Fijn dat jullie er zijn.....spannend hoor Patrick en Inge.....nog even dan begint het predikingswerk met Jeh.hulp lukt het allemaal wel. Lieve groet Jelly

Ton kragten

Fijn dat het tot nu toe voorspoedig is gegaan
Groeten van Jannie en ton

R&R

Kom lekker bij! Liefs.

Elina

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!?Knuffels van ons ??

Sarina, Nedjo en Leïsha

Ej, sad je stvarno počela vaše aventura! Želimo vam još sretan put, puno Jehovin blagoslov i naravno.... uživajte!!...het wordt een reünie voor jullie daar uit Nederland. Liefs Sarina, Neđo en Leïsha

Bep

Het land ziet er fantastisch uit. Lekker weer ook nog. Goed vooruitzicht in verband met de prediking. :) bedankt voor de update.

Tia Schild

Fijn eerste bericht ontvangen t was een aardig eindje reizen. Leuk dat ik mee mag reizen. k Benbenieuwd naar meer, knuf voor allebei.

Sonaida

Deze land i mooi!!! met al die bergen wat prachtig, geniet van jullie toewijdingPetrick en Inge ik ben zo blij jullie zijn aan het meemaken deze ervaringen.

Ivan en Aukje

Geweldig om jullie ervaringen te volgen. We zijn zo benieuwd hoe je de overgang maakt van moslim naar christelijk. Een uitdaging! En wat erg wat die mensen allemaal hebben meegemaakt. Hopelijk zullen velen zich laten vertroosten door het goede nieuws. Wat een bijzonder voorrecht voor jullie om een steentje te mogen bijdragen aan dit werk.
Liefs van ons, alle goeds toegewenst. En groet ook aan Paul en Jeanne.